Klantenservice

Contact

Telefoon: 06-83083286 (Heb je het ordernummer bij de hand?)

WhatsApp: Voeg 06-83083286 toe aan de contactlijst van je smartphone en stuur ons een berichtje

Chat: wanneer onze klantenservice beschikbaar is kun je met ons chatten via onze website.

E-mail: info@nirodeals.nl


Openingstijden Klantenservice:

Maandag09:30 – 21:00
Dinsdag09:30 – 21:00
Woensdag09:30 – 21:00
Donderdag09:30 – 21:00
Vrijdag09:30 – 21:00
Zaterdag   Feestdagen12:30 – 14:00   gesloten

Veelgestelde vragen

Bestellen & Betalen

Uit welke betaalmethoden kan ik kiezen?

iDEAL

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten verschillen per product. Je kan de verzendkosten bekijken wanneer je de artikelen in je winkelwagen hebt geplaatst.

Kan ik mijn bestelling achteraf nog wijzigen?

Zodra wij je betaling hebben ontvangen, nemen wij je bestelling direct in behandeling. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om achteraf je bestelling nog te wijzigen.

Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?

Heb je een orderbevestiging met ordernummer ontvangen per e-mail? Dan is je bestelling succesvol afgerond! Heb je geen orderbevestiging ontvangen maar wel betaald? Dan is de e-mail niet goed aangekomen, neem dan even contact met ons op.

Het product wat ik wil is uitverkocht.

Het kan gebeuren dat een product uitverkocht raakt, dat betekent dat onze voorraad of de voorraad bij onze leverancier op is. OP = OP! Let op: producten in je winkelmand worden niet gereserveerd.

Het lukt me niet om te betalen

– Blijft de afrekenpagina laden? Dan kan het zijn dat je jouw AdBlocker moet uitschakelen. Wil je weten hoe dat moet? Klik hier.

– Ondervind je andere problemen? Neem contact op met onze klantenservice.

Bezorging

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Voor onze artikelen werken wij met eigen voorraad en voorraad van de leverancier. Wanneer wij een artikel zelf op voorraad hebben hanteren wij een levertijd van 3 – 5 werkdagen. Artikelen die van een leverancier komen hebben een gemiddelde levertijd van 5 – 8 werkdagen. Bij grotere artikelen zoals een televisie of witgoed, hanteren wij tevens een levertijd van 5 – 8 werkdagen. Wij versturen je bestelling met PostNL, zodra de bestelling verstuurd wordt ontvang je van ons een Track&Trace code van PostNL waarmee je de zending kunt volgen. We versturen je bestelling in één keer, hiervoor geldt de levertijd van het artikel met de langste levertijd.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Wij versturen je bestelling met PostNL, zodra de bestelling verstuurd wordt ontvang je van ons een Track&Trace code van PostNL waarmee je de zending kunt volgen.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten verschillen per product. Je kan de verzendkosten bekijken wanneer je de artikelen in je winkelwagen hebt geplaatst.

Hoe worden grote producten zoals bijv. wasmachines geleverd?

Grotere artikelen zoals witgoed (wasmachines, vaatwassers, koelkasten) versturen wij direct vanuit de fabrikant. Dergelijke producten worden geleverd tot de 1e drempel van jouw woning.

Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?

Je kan één adres invullen bij je bestelling, dit is het adres waar jouw bestelling geleverd zal worden.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Ben je niet thuis als PostNL jouw pakket komt bezorgen? Dan probeert PostNL het standaard af te leveren bij je directe buren. Lukt dit ook niet? Dan laat onze bezorger een bericht voor je achter. Hierop vindt je een ‘niet-thuis-code’: met deze code kan je dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar je jouw pakket bij de tweede keer wilt laten bezorgen. 

Lukt het niet om je pakket af te leveren bij de tweede bezorgpoging? En heb je de bezorging van te voren niet gewijzigd? Dan kan je de zending ophalen bij een Postkantoor bij jouw in de buurt. Het adres staat op het bericht dat de bezorger voor je heeft achtergelaten. Je hebt twee weken om je pakket op te halen. Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen wanneer je het pakket ophaalt.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk.

Retourneren

Toch niet helemaal jouw kleur? Niet helemaal wat je verwacht had? Of zie je er gewoon van af? Geen probleem, dan kun je jouw bestelling retourneren en krijg je je geld terug. Na ontvangst van het product heb je 14 dagen bedenktijd om te besluiten of je de overeenkomst wilt herroepen / ontbinden. In deze termijn mag je het artikel bekijken, beoordelen en/of passen zoals je ook in een winkel doet. Zodra je aangeeft gebruik te maken van deze bedenktijd, dien je binnen 14 dagen je bestelling naar ons terug te sturen. Wanneer je je bestelling retourneert, ontvang je de verzendkosten van de heenzending niet retour. De kosten voor het retour sturen zijn voor je eigen rekening. Zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen na ontbinding en in originele staat verkerend product krijg je alles wat je hebt betaald terugbetaald op je rekening. Als je een deel van de bestelling terugstuurt, krijg je alleen dat deel teruggestort.

Ik wil een product retourneren, hoe doe ik dat? 

Vul de retour bon in en voeg de retour bon bij je retourzending. Vervolgens kun je het pakket versturen via een postkantoor. Vraag bij het postkantoor altijd om een bewijs van verzending.

 Je kunt het pakket versturen naar: 

Nirodeals

T.a.v. Retouren 

Meerburgerkade 48

2314VR Leiden

 Heb je een ondeugdelijk (defect) product ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@Niroart.nl of bel 06-83083286

 Heb je de pakbon niet meer? Meld dan je retour bij ons aan. Dat doe je door een e-mail te sturen naar info@Niroart.nl. Vermeld hierbij je ordernummer en het artikel. Je ontvangt vervolgens de instructies voor het retourneren per e-mail.

 Welke artikelen zijn uitgesloten van het herroepingsrecht/retournering? 

• Artikelen die langer dan 14 dagen geleden ontvangen zijn. 

• Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn. 

• Artikelen die niet in de originele en onbeschadigde verpakking zitten. 

• Artikelen om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden, zoals viezigheid of vlekken.

Artikelen die uitgesloten zijn van retourneren: 

• E-tickets 

• Vouchers 

• Digitale cadeaubonnen 

• Fysieke cadeaubonnen en -kaarten 

• Levensmiddelen 

• Bederfelijke producten. 

Kan ik mijn artikel ruilen? 

Het is niet mogelijk om een artikel om te ruilen voor een vervangend artikel. Een eventueel vervangend artikel dien je dan opnieuw te bestellen. Houd er wel rekening mee dat  de artikelen uitverkocht kunnen raken.

Ik heb iets retour gestuurd, wanneer krijg ik mijn geld terug? 

Zodra wij je retour hebben ontvangen zal deze worden verwerkt. Dit houdt in dat de zending wordt uitgepakt en gecontroleerd. Vervolgens zullen wij het aankoopbedrag terugstorten op je rekening. De verwerking van je retour duurt ongeveer 2 – 3 werkdagen, de verwerking van de terugbetaling vind je hieronder:

 – Heb je met iDeal betaald? De verwerking van de terugbetaling duurt 1 – 2 werkdagen. 

 Ik heb een ondeugdelijk (defect) product retour gestuurd, wanneer krijg ik een nieuw product?

 Zodra wij je retour hebben ontvangen zal deze worden verwerkt. Dat houdt in dat de zending wordt uitgepakt en gecontroleerd. Indien voorradig versturen wij z.s.m. een nieuw artikel. De verwerking hiervan duurt ongeveer 5 – 8 werkdagen.

 Krijg ik bij retournering ook de verzendkosten van de heenzending terug? 

Wanneer je een deel van je bestelling retourneert, ontvang je de verzendkosten van de heenzending niet retour. Bij het retourneren van een volledige bestelling ontvang je de verzendkosten wel retour. De kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening.

Service & Garantie

Hoe werkt de garantie?

Op alle niet circulaire artikelen ontvang je fabrieksgarantie. De garantievoorwaarden kan je terugvinden in het garantiebewijs dat bij het product is ingesloten. Dit garantiebewijs vormt samen met jouw orderbevestiging (ordernummer) je garantie. De garantietermijn gaat in op de datum die op je orderbevestiging vermeld staat. De fabrieksgarantie doet geen afbreuk aan de wettelijke rechten die je hebt.

Circulaire artikelen hebben hun eigen garantie voorwaarden die per product status verschillen. Indien niet vermeld dan is er geen garantie.

Mijn bestelling is niet compleet.

Mis je een artikel bij je bestelling maar staat deze wel op de pakbon vermeld? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Mijn artikel is kapot gegaan.

Stuur ons een e-mail en vermeld daarbij zoveel mogelijk informatie. Vermeld daarom altijd je ordernummer, het artikel en een duidelijke omschrijving van de klacht. Indien van toepassing ontvangen wij ook graag foto’s van het defect. Je kunt je e-mail sturen naar info@Niroart.nl

X