Retouneren

Niet goed, geld terug. Je hebt 14 kalenderdagen de
bedenktijd om te besluiten of je de overeenkomst ontbinden. In deze termijn mag
je het artikel bekijken en/of beoordelen zoals je ook in een winkel doet en
mocht je niet tevreden zijn dan kan je het gewoon weer naar ons terug te
sturen. Je krijgt wat je hebt betaald voor de producten zo snel mogelijk weer
terug gestort op je rekening als het uiteraard aan de voorwaarden voldoet. De
kosten voor het retour sturen zijn voor je eigen rekening. 

Ik wil een product retourneren, hoe doe ik dat?

Vul de retour bon in en voeg de retour bon bij je
retourzending. Vervolgens kun je het pakket versturen via een post nl service kantoor.
Vraag bij het service kantoor altijd om een bewijs van verzending.

Je kunt het pakket versturen naar:

Niroart

T.a.v. Retouren

Meerburgerkade

2314VR Leiden

Heb je een ondeugdelijk (defect) product ontvangen? Neem
dan contact op met onze klantenservice via info@niroart.nl of bel 06-83083286.

Heb je de pakbon niet meer? Meld dan je retour bij ons
aan. Dat doe je door een e-mail te sturen naar info@niroart.nl. Vermeld hierbij je ordernummer en het artikel. Je
ontvangt vervolgens de instructies voor het retourneren per e-mail.

Welke artikelen zijn uitgesloten van het
herroepingsrecht/retournering?

• Artikelen die langer dan 14 dagen geleden ontvangen
zijn.

• Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.

• Artikelen die niet in de originele en onbeschadigde verpakking
zitten.

• Artikelen om hygiënische redenen niet geruild kunnen
worden, zoals viezigheid of vlekken.

Artikelen die uitgesloten zijn van retourneren:

• E-tickets

• Vouchers

• Digitale cadeaubonnen

• Fysieke cadeaubonnen en -kaarten

• Levensmiddelen

• Bederfelijke producten.

Kan ik mijn artikel ruilen?

Het is niet mogelijk om een artikel om te ruilen voor
vervangend artikel. Een eventueel vervangend artikel dien je dan opnieuw te
bestellen. Houd er wel rekening mee dat artikelen uitverkocht kunnen raken.

Ik heb iets retour gestuurd, wanneer krijg ik mijn geld
terug?

Zodra wij je retour hebben ontvangen zal deze worden
verwerkt. Dit houdt in dat de zending wordt uitgepakt en gecontroleerd.
Vervolgens zullen wij het aankoopbedrag terugstorten op je rekening. De
verwerking van je retour duurt ongeveer 3 – 5 werkdagen, de verwerking van de
terugbetaling vind je hieronder:

– Heb je met iDeal betaald? De verwerking van de
terugbetaling duurt 2 – 3 werkdagen.

Ik heb een ondeugdelijk (defect) product retour gestuurd,
wanneer krijg ik een nieuw product?

Zodra wij je retour hebben ontvangen zal deze worden
verwerkt. Dat houdt in dat de zending wordt uitgepakt en gecontroleerd. Indien
voorradig versturen wij z.s.m. een nieuw artikel. De verwerking hiervan duurt
ongeveer 6 – 10 werkdagen.

Krijg ik bij retournering ook de verzendkosten van de
heenzending terug?

De kosten voor het retour sturen zijn voor uw eigen
rekening.

 

X